• 1404/01/04 - 18:39
  • - تعداد بازدید: 43
  • - تعداد بازدیدکننده: 43
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه خبر داد:

تداوم و تشدید بازرسی‌ها در ایام نوروز 1404

دکتر حیدری کایدان، سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با وب‌دا خوزستان، با اشاره به آغاز نظارت ویژه بر مکان‌های تهیه و توزیع غذا در مراکز تابعه دانشگاه از ابتدای ماه رمضان، اظهارداشت: این نظارت‌ها تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد یافت و با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، بازدیدهای سرزده و پیگیری‌ها با تشکیل تیم‌های ویژه بازرسی و نظارتی، تشدید می‌شود.

وی بر تداوم بازرسی‌ها و نظارت بر عملکرد و پاسخگویی به شکایات مراکز تابعه دانشگاهی و بخش خصوصی، در ایام نوروز و به ویژه روزهای تعطیل تاکید کرد و افزود: با توجه به تعطیلی بیشتر مراکز خصوصی و مطب‌ها در این ایام و افزایش مراجعات به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های دولتی از جمله اورژانس‌ها، تدابیر و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مورد نیاز مراجعین و میهمانان نوروزی اندیشیده شد.

همچنین، دکتر حیدری کایدان با پیوستن به پویش ملی #نه_به_تصادف، به افزایش سفرهای نوروزی و حوادث جاده‌ای اشاره کرد و گفت: همراهی اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ ایمنی و سلامت عمومی قابل تقدیر است. 

سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: به منظور هدایت بی‌واسطه و تسهیل ارائه خدمات اورژانسی در ایام نوروز، همچنین کاهش مدت زمان هماهنگی بین‌بخشی، کارشناسان مجرب بازرسی، کلیه حوادث جاده‌ای را از لحظه اعلام به ستاد بحران تا زمان ترخیص افراد آسیب‌دیده رصد و پیگیری می‌نمایند و هماهنگی‌های لازم برای رسیدگی هر چه بهتر به مصدومان، به صورت شبانه‌روزی انجام می‌گردد؛ در این راستا خود شخصا بر تمامی اقدامات نظارت خواهم داشت.

دکتر حیدری کایدان خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز می‌توانند گزارش‌ها و شکایات احتمالی را از طریق پورتال مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه به نشانی shekayat.ajums.ac.ir ارسال کنند. این واحد ضمن پیگیری و رفع مشکلات، در پایان تعطیلات نوروز نیز گزارشی از عملکرد واحدهای مختلف تهیه و به ریاست دانشگاه ارائه خواهد کرد. 

وی اظهارداشت: در پایان تعطیلات نیز با تشکیل کمیته‌های کارشناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت مراکز، اقدامات لازم در جهت بهبود کیفیت و کمیت ارائه خدمات به مردم عزیز انجام خواهد شد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,دانشجویان
  • کد خبر : 4982
کلمات کلیدی
کاوه انصاری
خبرنگار

کاوه انصاری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

پکس مرکزی

پکس مرکزی

نوپا (نظام نوین اطلاعات پژوهش‌های ایران)

اورژانس 115

اورژانس 115

سامانه نوبت‌دهی

آیین‌نامه و بخشنامه‌ها

نشریات علمی

پیشخوان مجوزهای کشور

سامانه رسیدگی به شکایات

سامانه پیگیری مکاتبات

خدمات شناسه‌دار

سالنامه آماری

دانش آموختگان

نمایشگاه مرکز رشد دارویی، سلامت

ملاقات با مدیران