شرح وظایف دبیرخانه هیات امناء دانشگاه |
- برنامه ریزی و هماهنگی در تدوین پیشنهادات و دستور جلسات هیات امناء دانشگاه و مشارکت با دبیرخانه مرکزی هیات امناء وزارت متبوع
- برگزاری جلسات هیات امنای دانشگاه حسب ضرورت با نظر ریاست موسسه بصورت فوق العاده یا عادی
- مطالعه و هماهنگی و همکاری در تدوین برنامه ها و سیاستهای دانشگاه
- هماهنگی و مشارکت با مدیریت مالی و مدیریت بودجه دانشگاه در تنظیم و تهیه جداول و گزارشات بودجه ای و مالی
- مطالعه، پژوهش و برنامه ریزی در پایش و نظارت بر حسن اجرای مصوبات هیات امناء، ارزیابی عملکرد آن و ارائه گزارش
- مشارکت و همکاری با معاونت ها و احدهای تخصصی زیر مجموعه دانشگاه
- برنامه ریزی جلسات هیات امناء و برگزاری جلسات و مشارکت و پیگیری در تنظیم، اصلاح و تائید امضای صورتجلسات، گزارشات عملکرد، حسابرسی، جداول بودجه و مالی با همکاری واحدهای تخصصی ذیربط دانشگاه
- مستند سازی و طبقه بندی اطلاعات و ایجاد ارتباط و هماهنگی با اعضای هیات امناء، دبیرخانه مرکزی هیات امناء وزارت متبوع
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: