شرح وظایف دبیرخانه هیات امناء دانشگاه

 

 

 

  • برنامه ریزی و هماهنگی در تدوین پیشنهادات و دستور جلسات هیات امناء دانشگاه و مشارکت با دبیرخانه مرکزی هیات امناء وزارت متبوع
  • برگزاری جلسات هیات امنای دانشگاه حسب ضرورت با نظر ریاست موسسه بصورت فوق العاده یا عادی
  • مطالعه و هماهنگی و همکاری در تدوین برنامه ها و سیاستهای دانشگاه
  • هماهنگی و مشارکت با مدیریت مالی و مدیریت بودجه دانشگاه در تنظیم و تهیه جداول و گزارشات بودجه ای و مالی
  • مطالعه، پژوهش و برنامه ریزی در پایش و نظارت بر حسن اجرای مصوبات هیات امناء، ارزیابی عملکرد آن و ارائه گزارش
  • مشارکت و همکاری با معاونت ها و احدهای تخصصی زیر مجموعه دانشگاه
  • برنامه ریزی جلسات هیات امناء و برگزاری جلسات و مشارکت و پیگیری در تنظیم، اصلاح و تائید امضای صورتجلسات، گزارشات عملکرد، حسابرسی، جداول بودجه و مالی با همکاری واحدهای تخصصی ذیربط دانشگاه
  •        مستند سازی و طبقه بندی اطلاعات و ایجاد ارتباط و هماهنگی با اعضای هیات امناء، دبیرخانه مرکزی هیات امناء وزارت متبوع